Informazioni su My Help

Il mio aiuto

A Multi Channel Application for our staff which is SLA driven for queries, Service Requests (All tickets will go to Manager for approval 1st before it is auto assigned to the resolution team) and Concerns management with built-in Workflow & Escalation matrix. Provides ability for staff to Accept/Reject resolution as well as has the ability for the user to rate the resolution provided

Please login using your Zimbra/O365 username & password without @concentrix.com.

E.g 1

Name – Sudhanshu Nayyar

My help Username – Sudhanshu.nayyar

Password – Zimbra/O365 password

E.g 2

Name – Amit Sharma

My Help Username – Amit.sharma8

Password – Zimbra/O365 password

Novità nell'ultima versione 2.8

Last updated on Jan 11, 2019

Platform for the extended Organization.

Traduzione in caricamento...

Informazioni APP aggiuntive

Ultima versione

Richiedi aggiornamento My Help 2.8

Caricata da

Aris Matori

È necessario Android

Android 3.0+

Mostra Altro

My Help Screenshot

Commento Loading...
Ricerca...
Iscriviti ad APKPure
Sii il primo ad accedere alla versione anticipata, alle notizie e alle guide dei migliori giochi e app Android.
No grazie
Iscrizione
Abbonato con successo!
Ora sei iscritto ad APKPure.
Iscriviti ad APKPure
Sii il primo ad accedere alla versione anticipata, alle notizie e alle guide dei migliori giochi e app Android.
No grazie
Iscrizione
Successo!
Ora sei iscritto alla nostra newsletter.